Mzzz merhaba benimde ilk bebeğim 6.5 aylık ve şimdi hamile olduğumu öğrendim.Supriz oldu daha adapte olamadım daha ilkine yeterli ilgiyi veremedim ikincisine nasil yeterim bilmiyorum.Birde sezeryan sonrası korkutuyolar cok zor olur kısa sürede tekrar hamilelik diye.Sizin nasıl gidiyor acaba.Bebeginizle zor oluyor mu.?