Sengul12 tatlibebegim_ aa bizde 29.04 tabi daha erken gelmezse kızım suniyle 29 una doğuma giricem sizin sezeryan mı normal mi
aysegul1122 ozgezynp bebeğimin değil de benim de doğum günüm 🫶🏻 06.06.97 güzel bir gün bence doğum günü için 💜 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Bahar1 Esinn13 sizin bebiş aceleci biraz demek mi 😊 benim ilk kızımda nişan geldi ama öyle bir iki damla değildi sabaha kadar adet gibi olmuştu ama su bir türlü gelmedii