derya_tatli Kızlar 6 haftalık hamileyim kese gördük bayramdan sonra kalp atışı için gidicem ama belim sağ tarafına ve karnıma bazen sancı giriyo sizde de oluyo mu
MorKelebek54 derya_tatli benim de ilk haftalardan oluyodu kuzum kanama yoksa korkmana gerek yok cogu gebelerde ilk haftalarda bu oluyo benim 10 haftama kadar olmustu yanlis hatirlamiyosam ☺️ ufak bi lekeli kanaman bile olsa doktora git ama yoksa korkmana gerek yok nkrmal bisey bu ☺️
lcasl derya_tatli bende tam 6 haftalık hamileyim yeni öğrendim henüz hastaneye gitmedim pazartesi günü gidicem kasıklarımda arada ağrı oluyor bence normal ilk gebeliğimde daha çok oluyordu hatta