IremmO Stok yapmak için ıslak mendil arayışındayım bez olarak prima premium care stokladım ıslak mendilde çok kararsız kaldım
yeschef-13 IremmO bez bizde prima care ve prima aktif bebek 1-2-3-4 numaraları stokladık bitirdik ıslak mendilde molfix izotonik sulu ıslak mendil aldık hem içeriği temiz hem kalın
Maybeybi Bende bezde prima premium care aldım. Islak mendil arayışındayım. Pamuk kullanmayı düşünmüyorum. Bir de şu an 34. Haftadayım ıslak mendili erken alsam kurur mu acaba çok mu erken onu en son mu alsam kararsızlık yaşıyorum
emir_01 Maybeybi ben normal kullanmak icin aldim komili hemen kurudu fikir amacli yazdim ve cokda kalin degil komili uzerinde zeytin yapragi resmi var yesil renkli ambalaji