ilknurpeker Kızlar 5+2 haftalık gebeyim iç çamaşırımda şimdi ıslaklık farkettim bu progestan kullanmamdan kaynaklı bir ıslaklık mı yoksa su gibi akıntı mı? Nolur bişey diyin uyuyamam bu gece çok panik yaptım
Mrv4 ilknurpeker canım yanlış yonlendırmek ıstemem ama progestan fıtıl kullananlarda çok duymuştum bunu ınsalah senınkıde oyledır ılactan kaynaklıdır 🌸
Deletedmom_98 ilknurpeker 32 haftadır progestan kullanıyorum bazen pijamama bile gecşyor o ıslaklık daha yolun basındasın alışsan iyi olur progeatan su gibi akıntı yapar
ilknurpeker Deletedmom_98 Allah sizden razı olsun yıllardır beklediğim bir bebek bu tırtıl bişey olacak diye aklım çıkıyor çok kafama takmıştım bu saatte uyumam gerekiyordu ama korkumdan uyuyamadım siz öyle diyince içim çok rahatladı. Rabbim evladınızı sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 👍🤲🥰
Deletedmom_98 ilknurpeker amin canım cümlemizin ben kaç kere bu yüzden doktora bile gittim artık gidince ciddiye almıyorlar😂 iç çamasırında beyaz kalıntılarda göreceksin korkma yani normal
Mrv4 ilknurpeker burda dolana dolana bızde bı nevı fıkır sahıbı olduk artık ☺️😂 ben hap olarak kullanıyorum ama fıtılde çok duydum bunu yanı endıselenme hıc 🌸