Ayselluyaar bende 35+6 yım yaklaşık 1 haftadır karnım acıyor, belime vuruyor, arada alttan alttan batma oluyor belimde tam ortasına böyle sanki üşütürsün de nefes alınca ağrır ya tam öyle oluyor ve bebek aşırı sertleşiyor bu sancı mı oluyor normal ağrı mı anlamadım gitti ama çok fazla olmaya başladı