Kızlar selam. 33+5 hamileliğimde sağlık ocağındaki hemşire beni hiç kontrole falan çağırmadı. 2. Hamileliğim ilkinde az da olsa ilgilenmişti. Ama bunda hiç yok. Ne gelişmeleri ne bilgilendirme falan yapmıyor. Başka hemşireler özel olarak çağırıp emzirmeyi bile gösteriyorlarmış. Ben nereye şikayet edebilirim