Kızlar ne ilk hamileligim ne bu hamileliğim hiç acile gitmedim. İlkim özelde olmuştu planlı 36 bitimi tam 37de doğuma girmiştim şimdi devlete gidiyorum sezeryanimi tam 40 haftaya göre planladı Çarşamba yatisimi verdi Perşembe doğuma alicaklar inşallah. Ama gel gelelim artık ellerim ayaklarım şişti aşağı kismimda baskı zaman zaman böyle adetmisim gibi ağrı oluyo içim çekiliyo yani sonlara geldiğimin artık farkındayım bende. Ama bu son şikayetlerim beni iyice mutsuz etti yani sanki hareketleride eskisi gibi değil. Siz olsanız acile gider miydiniz? Hepimiz biliyoruz ki gitsem artık alicaklar doğuma . Yoksa günümü mu beklemeliyim onada az kaldı zaten arkada düşündüğüm bı evladım daha var ondan ayrılmak felan hiç istemiyorum psikolojikmen zaten ondan ayrı kalma düşüncesi beni mahvediyo planlı gittiğimde bir gün öncesi yatış vericek sezeryan sonrası 48 saat sonra çıkış sanırım. Acil girisli nasıl oluyo bir gün bekletiyolarmi acaba fikirlerinizi yazarsanız sevinirim araftayim korku doluyum 🥺😊