Kızlar 5 haftalık hamileyim bugün yerleşme kanaması geldi beta verdim henüz çıkmadı ama bel ağrım var adet olacak gibi normal mi yoksa düşük mü yapıyorum çünkü adetime 2 gün kala betam 219 du bidaha baktırmamıstım kahverengi akıntı gelince tekrar baktırdım ama henüz çıkmadı sonuç