eymeniko135 doğum rapor ödemesi alabilmek için son bir yıl içinde 90 gün mü 180 gün mü sigorta şartı var internette farkli farkli bilgiler var hangisine inanacagimi bilemedim konu hk bilgisi olan var mi
Mucizeayla eymeniko135 90 gündü en son ama siz en iyisi bı numara vardı SGK ile ilgili tüm sorulara cevap alabileceğiniz bı numara şuan unuttum o numarayı arayıp sorun doğru bilgiyi verirler her gün kanunlar değişiyor malum ben doğum yapacağım zaman orayı arayıp sormuştum çok güzel cevap veriyolar
eymeniko135 Mucizeayla 170 di sanirim orasi 90 gun dedi ben yanlislik olmasin diye buraya danismak istedim anneler herseyin en iyisini bilir 🌸💕