feridelevent_08 8 Nisan’da yumurtlamam oldu değerlendirdik üstünden beş gün geçti bel ağrısı bide alt karında da şişlik var artı sağ bacağıma hafif ağrı vuruyor uyuşmaya var… reglma daha 7 gün var.. Tecrübeli ablalar bana yardımcı olurmusunuz 🌸
Nihal1907 feridelevent_08 besgunde döllenme bu belırltılerı yapabılırmı bılemedım canım ama adetın henüz gelmemıs bıle bıraz zaman gecsın bakalım psikolojikte olabılır bu durum çok takılma oluruna bırak düşünme ınsallah güzel sonuçlanır
feridelevent_08 Nihal1907 az önce test yaptım anımda 2. Çizgi belirdi gebelik olabilir mi bu kadar çabuk
feridelevent_08 Nihal1907 bugünle beraber 6 gün oluyor biz çok sık değerdirdik genede ihtimal vermiyorum ama bilmiyorum ilk defa böyle bişey oldu
Nihal1907 feridelevent_08 6 günde döllenme bılemedım canım yanı erken döllenme de olabılır tahlılde kırmızı çıktı dıyorsun bırkac gün bekleyıp kan tahlılı yaptırsan
feridelevent_08 bufalo bu yaptığım testten sonra 2 gün peş peşe sabahları ilk idrarla yaptım belirgin silik çizgi çıkmıştı ama ondan sonraki günlerde kayboldu o çizgi .. maalesef negatif 🥺