Meltem423 benim ikiside berbat geçti ama ben kanama geçirdiğim için ikisinde de ilkinde komple uyutuldim ikincisinde belden uyuttular ilkten bı yaparken acı oluyo biraz sonra kanamadan dolayı komple uyutulmak zorunda kaldım 4 saat içerden çıkamadım sonrası yoğun bakım tabiki ama çok şükür suan iyiyim Allhm bebeğime bağışladı beni benim doğumlar zor geciyo nedense insallhhhh sizinki cokkk güzel ve hayırlı geçer sağlıkla kucağınıza alın bebeginizi insallhhhh🤲