gokyuzu777 Ben akisina birakicam.Simdilik normal doguma engel bisey görünmüyor. Ilk dogumum olucak insallah, tabi korkum var ama dogumu kolaylastirmak icin evde egzersizlere baslicam. Tabi sezeryan gerekiyorsa ona da tamamim illa normali zorlamam. Duruma
göre degisir, doktorumuza güvenmek lazim. Saglicakla dogsunlar 💙😊