Kızlar sabah yüzümü yıkamaya giderken altımdan ılık ılık bir şey aktığını hissettim, lavaboya gelip baktım şeffaf ya da beyazımsı diyebileceğim sümüksü bir şey vardı. Kokusu yoktu, rengi yoktu, bir kere geldi devamı olmadı normal akıntımdan farklıydı, suyum değildir diye düşünüyorum çünkü uzun süreli gelmedi, nişan nasıl diye Google’dan baktım görselleri benzemiyor ama bazen şeffaf ya da yumurta akı olabiliyor diye okudum, yaklaşık 5-10 gündür belimin sol tarafı aşırı ağrıyor ve sol bacağımın üstüne basamıyorum, ayrıca ishalim de var, doktoruma ulaşamadım bayram sebebiyle, pazartesiye kadar da yokmuş zaten, karnım bazen aşırı sertleşiyor, sizce nedir bana bi fikir verebilir misiniz? Benzer bir şey yaşayan var mı? Doğum mu başlıyor 34+6’yız bu arada.