Kızlar yüksek tansiyonum var ama sürekli yükselmiyor 15-16 lara çıkmıyor pek ara sıra bir gün kontrol amaçlı yatış vermişlerdi hastanede hep 12/7 12/8 civarı xıkmıştı evde takip et diye gönderdiler bayram üzeri olduğu içinde idrar toplamadılar birde karaciğer değerlerim yatış verdikleri gün yüksekti o bir gün içinde hastanede normale döndü 3-4 kere kan almışlardı. Birkaç gündür idrarımda köpük görüyorum protein kaçağı var sanırım bunun tedavisi yok değil mi hastanede yatırsalarda birşey yapmıyorlar ilaç tedavisi filam yok sanırım