G422745a Kızlar 38 haftaya gectım ama hala karnım düşmedi normal mı hıc sancımda yok bebegım kız Allah nasıp ederse normal olucam
minismom G422745a normal yaptım ve doguma gidene kdar gobegim dusmemisti herkeste duscek diye bisey yok sanırım hatta dogumdan 2 gun once kaynanam gobegime bakıp daha 10 gunun var dedi 2 gun sonra 38+4 te dogurdum 😃 acılma icin gunde 3 hurma 2 fincan adacayı merdiven inip cıkma korunmasız iliski sıcak dustan sonrada activing labor yapmıstım
Eternal_8 Bana da her gören karnın düşmüş diyor, ama bebek kanala gitmemiş ağrım falan da yok dün kontrolüm vardı. Karnım baya aşağıda ama yukarıda da olsa zaten doğum günü de düşermiş buna çok takılmayın diyorlardı
G422745a Eternal_8 bende 38+1 sezeryan mı normal mı düşünüyorsun ben normal ıstıyorum ama kokuyorumda
Eternal_8 G422745a devlet hast olduğu için mecburen normal olacak. Ben de aşırı korkuyorum çok geriliyorum doktoruma da söyledim ama yaparsın diyor. Bakalım o gün süreç neyi gösterecek😢