Nisaa1 aslında uykumun arasında sancılandım ben gaz sancısı sanıp uyumaya devam ettim oğlum öğlene doğru 11 gibi uyandı bende tuvalete gittim hemen baktım nişanım gelmiş birde sümük gibi bir şey geliyor yıkandım,doğuma 1-2 saat kala sancılarım düzenli gelmeye başladı yoksa hem düzensiz hemde yine gaz sancısı gibiydi akşam 18.30’da giriş yaptım hastaneye 5 cmdi sonrası geldi zaten çok ağrılı değildi sadece bir ara belim çok ağrıdı resmen közlenmiş kömür koymuşlsrdı öyle bir yanma ayağa kalktım yürüdüm daha iyi geldi ama bu ağrı doğumun başladığının habercisiymiş 23:00’da başladı ağrı 23.05’de kızım kucağımdaydı ❤️😂