37+6 yım. Oğlum 36da 3200 gr idi normalden 1.5 hafta civarı önde. Neyse kadın doğumda çalışan hemşire bir arkadaşım var. Konuştuk bana dedi ki ben 10 kez doğursam sezaryen olurdum. Normal çok zor dedi. Çoğunlukla idrar keseleri sarkmış oluyor, iki ve üçüncü doğumlarda vajinalar mahvolmuş oluyor inanılmaz deforme olmuş oluyor dedi. Doktorlar yorgan gibi dikiyor vajinayı dedi. İdrar kaçırmaları çok sık oluyor dedi. Epizyonun atılış sekline göre bile idrar kaçırmaları oluyor dedi. Bebeğin iriymiş dedi. Ya çok kafam karıştı.suni veya kendi sancın fark etmez bunları yaşıyorlar dedi.Normal doğum bu kadar zor mu arkadaşlar çok korkuyorum ya. Sezaryen çok mu kötü ya da .. lütfen bi akıl verin🥺🥺