cagla24 Kardelen120o bugün tam 19 haftalık olduk kız bebek bekliyorum 🥰 2.gebeliğim hareketlerini 18+2 den itibaren ara ara hissediyorum
senaall Ben de bugün 19+5 18. Haftanın sonlarından beri minik minik hissediyorum içimde bişey seğiriyormuş gibi bazen çok üstte hissediyorum normal mi acaba merak ediyorum 🥰
Yigitalimomy @Kardelen120o 19+3 benimde daha hiç hissetmedim. Biraz da kafama takıyorum. Ama zayıf biri değilim belki ondan diye düşünüyorum Gerçi 20 21 lerce hisseden varmış forumda okuduğum kadarıyla
07sym07 Bende 18 +2 haftalık hamileyim 2 gün hissettim minik kıpırdama mi desem değişik biseyler oluyordu karnımda ama maalesef bikac gündür de hiç hissetmedim normal mi sizce korkuyorum ya 😔
Nskan Doktorum anca 20-22 hafta arası hissedersin demişti ben de bu hafta hissetmeye başladım düzenli bir hareket değil ara ara kıpırdanma hissediyorum