Merhaba anneler, daha 18ci haftadayım ve doktorumun izniyle düşük dozda antidepresan kullanıyorum panik atak yüzünden. Bebek doğunca hem antidepresan kullanıp hem emzire bilir miyim acaba bebeğimi? Yani aranızda hem antidepresan kullanıp hem emziren var mı? Yada bu konuda düşünceleriniz nelerdir?