Kızlar cok merak ettiğim bir soru , acaba normal doğum anında ıkınırken tansiyon düşse müdahale edilebilir mi normalde tansiyonum düşük bnm 8/7-6-9 düşük ve düşüyor da hep aklıma takılıyor acaba normal doğum derse doktorum bu düşük tansiyon ile doğurabilir miyim o an düşse müdahale edilir mi