Zhraaa öncelikle sağ salim kucağınıza almak nasip olsunda kolları bacakları organları tam oluşmamış bebeğin cinsiyetini nasıl tahmin etmelerini bekliyorsun doktorlar boşuna 4,5 ayı bekliyorlar herhalde keseden tahmin yapanlar atıyor kiminki tutuyor azcık akıl mantık olur ayrıca bu durumun nasıl bir aciliyeti varki kızlar acil bakar mısınız diyorsunuz artık bu uygulamaya sınırlandırma gelmeli çok boştan post açanlar var