Senmsii 4 buçuk saatte doğurdum ben suni ile belki daha kısa sürerdi ama benim damarlar ödem tuttuğundan yeni damar yolu aca aça doğurdum. Son yarım saat çok siddetliydi dogurdugun an bir anda tüm ağrı sanki fişek hızıyla kesiliyor. Diyordum hep nasil olur öyle şey bir anda gitmez vs diye ama öyleymiş dogurdugun an tüm ağrılar bir anda kalkıyor üzerinden