1aitaj Ben 20 haftalik hamileyim ama hic kilo almadm aksine verdim . Ama zayif biriyim ve kilo almak istiyorum ne yapa bilirim🥹🥹 acaba alacakmiyim ilerleyen zamanda
Senmsii 1aitaj Bende üzülüyordum birden bir almaya başladım birde karnım çıkmaya başladı ben şok 😂 ista açılıyor zamanla üzülme hiç yine doktoruna danış çocuk normal kilodaysa zaten sıkıntı yok
sweetmom_ 1aitaj gebeliğin başında kilo vermek normaldir hatta bebek açısından iyidir eğer sağlıklı beslenip kilo almıyorsaniz. İleriki zaman alirsiniz. Ablamda oldu aynısı. En sağlıklı en rahat gebelik zayıf geçirilwn gebeliktir.