Aşırı bir ağrı durumunda bence doktora gidilmeli kimse neysen olduğunu bilemez ki yada başkasının sebebi ile sizin aşırı ağrı sebebiniz bir olamaz aynı yerde de olsa bence gerçekten rahatsızlık hissediyorsanız kontrol etmekte fayda var diye düşünüyorum