Visal doktor tanıdıksa olabilir ama malum Kütahya da özelinde devletten farkı yok. 6. Haftada düşük tehlikem oldu özelde bir hekim gece ebelerin bakacagını kendisinin ancak sabah bakacağını söyledi😂
Geçen gece bir uyandım kan kustum. Korkuyla hemen acile gittim.acil hekimi ne olur ne olmaz diye kafın doğum bebeğe baksın dedi. Kadın doğumdaki asistan hekimler , neden geldin buraya bizlik bir şey yok dahiliye veya Gastro bakmalı diye azarladılar ters ters muayene ettiler… yani ikiside sıkıntılı.ben Eskişehir’e gidiyorum. Ama özelde doğuracaksan mutlaka devlete de gitmelisin çünkü Kütahya’da özellerde donanımlı yeni doğan yoğun bakım yok. Ana binada eskiden sadece kendi hastalarını alıyordu.