Rabiakltk5 Kızlar 28 bitti 29 un içindeyim 3 gündür akıntım arttı su gibi geliyor öyle aman aman bi ıslaklık yok ama suyum mu diye korktum
[silindi] Rabiakltk5 ben de hep ıslaklık oluyordu.özellikle wcden sonra.gerçi hala oluyor.doktor da normal dedi alıştım artık.bazen beyaz oluyor bazen sarı.bazen su gibi.genelde çok iş yaptığımda daha fazla oluyor.
SMZmiracle [silindi] sy gibi benim de oluyor.doktor bisey soylemiyor ya.cok korkuyorum.siz su gibi deyince ne dedi doktorunuz ? Test yaptimi?
[silindi] SMZmiracle yok hiç bişey yapmadı.benim en başından beri vardı bu durum.ben de başta su sandım korktum.ama suyuna hep bakıyor her kontrolde.sıkıntı yok şükür.sıkıntı yapma doktor bişey yok diyorsa yoktur Allah’ın izniyle.akıntının bir sürü çeşidi var.