Ea54- ben bi hastane çıkışı, bi alt üst takım, birkaç zıbın aldım yenidoğan için. Çevremden çok kıyafet geldi, 30a yakın zıbın var. Başka kıyafetleri de var. Zıbın çok lazım oluyormuş. Bir de ağız mendili.
Bence biraz alın, çok abartmadan, bebeğin kilosuna gelişimine göre tekrar alışveriş yaparsınız. Sağlıkla gelsin miniğiniz 🌸