matmazelinbeybisi Arkadaşlar selamlar reglim 2 gün gecikti ve bete hcg değerim 906 çıktı yani bana yüksek geldi sizin durumlar nasıldı acaba ilk kaç değerle öğrendiniz
Honkiponkitoninok matmazelinbeybisi Değer gayet normal, herkesin değeri farklı olur. Kimi düşük beta ile başlar kimi yüksek beta ile. Ben iki gebeliğimide regl öncesi yüksek değerler ile öğrendim.
matmazelinbeybisi Senmsii ben de onu düşünmek istiyorum mol gebelik falan yazılmış internette çok korktum ya 🥺🥺
Senmsii matmazelinbeybisi Yok ya sen internete ne bakıyorsun internete kalsa baş ağrısına bile kanser diyorlar. Korkutma kendini değerin gayet güzel bence mutlu olman lazım
matmazelinbeybisi Honkiponkitoninok aynen haklısınız aslında pazar günü tekrar test verip bakıcaz nasıl yükselecek bakalım🥹
Honkiponkitoninok matmazelinbeybisi %60 artış yeterli. Bu arada yüksek beta ikiz gebelik demek değil. İlk bebeğimi reglden iki gün önce 1420 beta, ikinci bebeğimi reglden üç gün önce 980 beta ile öğrendim ☺
Gulkant_24 matmazelinbeybisi HOŞGELDİN aramıza bacım 😂HAYIRLI OLSUN 🧿ben adetim den 8 gün önce falan yaptım değerim 78 Di suan 10 haftalık olduk 😇😇
matmazelinbeybisi Gulkant_24 ay teşekkür ederim pazar günü tekrar bakıcam inşallah değerler iyi ilerlemiş olur🥹🥹 size de maşallahh sübhanallahh🥰🥰
Gulkant_24 matmazelinbeybisi sağol cnm RABBİM hepimize bebeklerimizi sağ salim sağlıklı kucagımıza almayı nasip etsin 🤲