Selim_Alparslan merhaba ben 28+4 haftalık hamileyim. Dördüncü - beşinci ayımdan bu yana gögüs uçlarımda yapışık şekilde sarı yeşilimtırak sanki çapak gibi pütürler var ben ilk gelen süt olduğunu düşünüyorum . Koparmaya çalışmıyorum dokunmuyorum. Bazen kendiliginden düşüyor. Sol göğüs ucumdakiler dökülmüş ve çok acıyor . Sizce bu pütürler nedir ?
ezos Selim_Alparslan ay evet bende de var nokta nokta halinde süt gelen deliklerin başı gibi geldi bana inşalla h süt kanallarımız acıliyordur
bulutunannesi33 Selim_Alparslan brnde var o hatta beyaz sutyen tktıgımda gogus ucuna denk gelen yerde de hafıf sarımtıraklık oluyor hırmonlrdan artk ılk ıkı bebısımdede vardı bundada oldu sutler gelcek kızlar ınsalah🤲🏻
ezos Selim_Alparslan aaa ben de acı yok ama soymaya çalışınca açıyor doktor krem önermedi doğumu tetikler diye
durukusum ben lansinoh gogus kremi kullaniyorum her banyodan snra suruyorum. catlama fln yok acima da yok sadece arada cok kasinti oluyor gogus altlarimda bol bol bebek yagi fln suruyorum ama nafile :(
yaseminsezer bende de var derim kalınlasmıs da çatlamıs gibi gögüs kremine baslasak mı acaba 36. haftadayım