Kızlar merhaba biraz evham yapıyorum biliyorum ama her zaman kontrole gidince içim rahatlıyor aradan 2 3 hafta geçince hep tedirginlik Aceba iyimi biseyi varmı vs vs bu durumu yaşamayan hamile yoktur diye düşünüyorum ❤️ Sorum şu; 18. Haftadan belli ufak ufak pıt pıt hareketlerini hissediyordum 2 gündür bebeğim çok hareketliydi sasirmistim hatta uykudan bile uyandırdı hareketleri bugün hareket yok bı tedirgin oldum hareketlerini hissetmeyen varmı aranizda yada bu normalmi?