Dlar yok hiç olmadı aksine sabaha kadar uyudu gayet iyiydi uyku sorunumuz zaten yoktu aynı şekilde gece uyudu ama ben ne olur ne olmaz gece aniden ağrı girmesin diye yatırırken 5 damla novalgin verdim hiçbişey olmadı zaten dr ağrı olursa diye yazmıştı ben beklemedim olur mu olmaz mı diye yatorırken damlattım ağzına belki ondan mı olmadı bilmiyorum ama hiç olmadı dediğim gibi