Henüz iki aylık hamileyim ikizlerime ama çok yeni diye söylemek istemedim değilim diyorum ama içimde rahat etmiyor bebişlerimden özür diliyorum sonra 🤭ah ahh bu insanların merakı sürekli soruyorlardı üzülüyordum ama bu bayram içimde sevinç ama kimseyle paylaşamıyorum