Ozisko Kızlar doğumda dağıtmak için isimli hediyelik ve çikolata yaptirmak istiyorum memnun kaldiginiz sayfalar varsa önerebilir misiniz. İlk kizimda yaptirdigim cikolataların tadı cok kötüydü bu defa iyi olsun istiyorum
Senmsii Ozisko Bende çikolatalar çok kötü oluyor diye güvenemeyip renkli sekerlerdne alıp evde kendim paketledim. Direk şeker paketleme sayfalarda var Instagram uzerinden ( gizemsekercikolata) bakmanı öneririm