Kızlar bişey sorcam yani hareket azlığı var demek için nasıl bir azlık olması lazım bilmiyorum.mesela gün içinde hareket ediyor.sabah ediyor biraz ama uzun değil kendini gösteriyor duruyor.aynı şekilde öğlen de öyle.kendinş gösteriyor.böyle on dakika boyunca vs yapmıyor.akşam da aynı.hep azar azar hareket.bu normal sayılır mı yoksa hareket azlığı var diyip doktora gitmem gerekiyor mu.yani hiç bilmiyorum bu haftalarda başkalarının ki aşırı hareketli oluyormuş bende niye böyle az aa gösteriyor anlamadım acaba sorun mu var diyorum.ama en son üç gün önce gittim gayet normaldi