Ensarsevgi Kronik hipertansiyonu olupta bu ilacı kullanan var mı? Ve tansiyonunuz en fazla kaça yükseldi?
Zeyzeyyet Ensarsevgi kronik deildi lakin artik olmus olabilir 😊 gunde 3 doz aliyorum yaklasik 3 ay kadardir 😐
gamzedenizz Ensarsevgi hamilelgm basindan beri kullaniorum gunde 3 kere sabah aksam da tansiyon takibi yapiorm en yuksek 15.9 olmustu 😒
Yildizim Ensarsevgi Sabah akşam kullanıyorum son 3 haftadır. Kronık değil gebelikte çıktı. En fazla 14-9 a çıktı ama ilacı kullandığımdan beridir 12-8 civarında seyrediyor
Kbryldrmr Ensarsevgi 7. Haftamdayım böbrek rahatsızlığından dolayı kronik hipertansiyonumda var. Hep 17 ye 11 14 e 10 falan çıkıyordu doktorum alfamet başladı sabah akşam içiyorum 12 8 civarı çıkıyor ne kadar kullanıcağım hakkında bilgi bilgi vermedi
Ensarsevgi Zeyzeyyet benimde 3 doz suan 7. aydan sonra günde 6 yada daha fazla icmem gerekiyomus allah yardımcımız olsun canım
Ensarsevgi gamzedenizz Seva benimde kronik canım ama kime sorsam benim kadar değil ben 25/22 leri görüyorum 22+4 günlük gebeyim en son 19. Haftada detaylı cektirdim gayet normaldi allaha şükür 24. haftada tekrar detaylı cektircem bakalım
Ensarsevgi gamzedenizz ilac düşürüyor mu peki benim tansiyonuma hic iyi gelmiyo sanki oturduğum yerden mutfağa su içmeye gidip gelsem hemen 19 20 lerde
Ensarsevgi Yildizim ilaç beni kötü etkiliyo içtiğim zaman aşırı bi baş ağrısı oluyo elimi kolumu kaldıramıyorum kesinlikle tüm vücudum uyuşuyo sanki
Seva Benimki kronik günde 4 kere kullanıyorum en son 15/8 çıktı ama şimdilik 11/6 çıkıyor çok şükür 24 haftalık hamileyim tansiyondan dolayı bebek geriden gelmeye başladı sizlerdede böyle bir durum varmı?
Sinems Bende kullaniyorum alfamedi gunde 2 kere . 13.8 ,,12’7 cikiyor . 33 haftalik hamileyim . Bebegimde kilosu onde ,,boyu haftasinda gidiyor 🤨🤨
Sinems Zeyzeyyet yani insallah da boyle devam eder insan korkuyor her an bisey olabilir mi diye surekli aletle geziyorum
ozlem_2727 Ensarsevgi merhabalar uygulamayı hala kullanıyorsunuzdur inşallah sizde durumlar. Ne acaba
Seva Ensarsevgi off seninki daha kötüymüş allah yardımcımız olsun hayırlısıyla kucagimiza alırız inşallah günde kaç tane alfamet alıyorsun?.
gamzedenizz Ensarsevgi oo seni da yuksek pekki dktr ne dio bu duruma baska ilac falan vermedimi allha sukur dusuyo 13 lere aradada 12lere
Ensarsevgi Seva ilk basta günde 2 taneyle basladım suan 3 tane icmem gerekiyo 7. aydan sonra da günde 6 tane icmem gerekiyomus ama ben hic icmiyorum icemiyorum yani daha doğrusu
Ensarsevgi Kbryldrmr ben hamile kalana kadar tansiyon hastası olduğumu bile bilmiyodum valla :) allah yardımcımız olsun canım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin