Kalbim Ben 6 haftalik hamileyim hersey daha cok yeni .Bazen adet sancisina benzer agiirilarim var. Bu aksam sağ kasıklarım bayagi agirmaya başladi bu normal bişi mi. Bilginiz var mi?
Umudumm Kalbim bende de oluyodu ilk başlarda çık oldu sonra geçiyo normal yanı olurmuş o cok şiddetli ve kanamalı olmadığı sürece sorun yokmuş canım
Alev_uraz Kalbim kanaman olmadığı sürece korkma tatlım benim 4 ay boyunca oldu neredeyse 💙 Rabbim korusun bebişlerimizi🙏🏻