Kızlar iyi akşamlar 22.haftamda ikiz bebeklerimden birini kaybettim doktorum zamanla küçülecek doğum esnasında alacağız dedi.Benden üç dört gündür hafif kahverengi akıntı geliyordu az evvel baya geldi korktum bende acaba kaybettiğim bebeğimle alakalı olabilir mi çünkü diğer bebeğin hareketlerini şuan bile hissediyorum.