Tecrübeli anneler merhaba. İki hafta önce serklaj oldum . Hala çok korkularım var . Bugün lovaboda otururken rahime ağrı girip çıktı iki haftadan sonra ilk kez böyle oldu . Benim sorum dikişin tutup tutmadığını nasıl anlarım . Yada tutmamış olsa belli edermiydi kendini . Tecrübeli olanlardan bilgi bekliyorum