Julide92 2 3 haftadır kuru öksürükle uğraşıyorum ilaç kullanmamaya çalıştım hep doğal karışım yaptım bal limon zencefil dut kurusu nane limon aklınıza ne gelirse yaptım geçmedi 33+2 haftalık ikizlere hamileyim hatta tansiyondan hastanede yattım 2 günde doğum olabilirdi allahtan tansiyonum düştü bu öksürükle bide doğum çok zorlardı geceleri uyutmuyordu doktora yüz kere söyledim en sonunda ilaç yazdı bitkisel Grintuss ismi 2 gün öksürüğü 10 kat arttırdı balgam söktürdü bugün 3. Günüm ama çok rahatlattı öksürmüyorum bence kullanın doğal zaten