Kızlar merhaba bebeğim 8 günlük meme tutmakta zorlandığı ve uykudan kafayı kaldırmağı için emzirmek çok zor. Sorunlardan dolayı bebeğime hemşireler biberon ve mama verdiler biberonun ucunu da açmışlar çocuk rahat rahat alıştı 2 3 gün ayrı kaldığımızda. Sonra kavuştuk meme ucumu kavramadı silikon göğüs ucu aldırdılar bu sefer de memeye alıştıramıyorum alıştırıcam bi şekilde ama uyuyor kafayı hiç kaldırmıyor kaldırsa memeyi tutamıyor.Aç kalır diye korkuyorum meme başında savaş veriyoruz bu sefer uyanıklık saati uzuyor memeden zorla aldığı süt doyurdu mu anlamıyorum mama veriyorum 30 cc bazen 60 cc bazen şeklinde. Kafam çok karışık ne yapayım çok mu kastım? Uyuyor uyanmıyor memeyi kavramıyor mama az mı geliyor bu sorunlarla baş etmek beni mahvetti yetersiz hissediyorum