Seydanuurr4 Kızlar son adete göre 4+5 haftalık hamileyim bugün çok az kahverengi sümük akıntım oldu ara ara bu yerleşme mi oluyor birde ben hiç belirti yaşamıyorum ne bulantı ne halsizlik gibi bu yerleşmeden sonra mı çıkıyor ortaya belirtiler
Senmsii Seydanuurr4 Düzenli 2 gunde bir beta testi yapılmalıdır. Bazen yerleşme kanaması olmaya biliyor bahsettiğiniz durum dış gebelik yada kimyasal gebelikte de bu durumlar yaşanıyor. Benimde 2 gün kahverengi akıntı geldi.sonra normal.kana döndü kimyasal gebelik yaşadım. O yüzden takipte Kalın. Korkmutmak için söylemiyorum sakın bazen bilinmiyor ben bilmiyordum bilginiz olması için söylüyorum. Umarım yerleşmek kanamasidir🙏
Seydanuurr4 Senmsii yaptırdım en son 259 çoktı betam doktorum verme bayramdan sonra gel bakalım demişti kızımda da yerleşme olmuştu şimdi gelince aklıma ilk yerleşme geldi