Geçmiş olsun canım önce kadın doğum doktoruna gitmen gerekiyor benimde 20 lik dişim çıkıyordu aynı zamanda 1 dişimde kırıldı ağrısından duramadım kadın doğum uzmanım kontrolden sonra onay verdi diş hekimine gittik istersem çekebileceğimizi ama röntgene girmem gerektiğini onunda riskli olduğunu söyleyince kabul etmedim antibiyotik ve ağrı kesici verdi doktorumuz onay verdiği için kullanabildim.