Burhan Özel’e çektirmiştim. Doktorum normalde güler yüzlüydü ama işlem sırasında korktum ve tavrını çok begenmedim açıkçası. Ne yaptığını anlatarak işlem yapmıyor sadece yaptığı işleme odaklanıyor. Arkadaşım beni biraz korkutmuştu film konusunda. Kendisi anestezili yaptırmıştı acıyormuş vs dedi. Sonra gittiğimizde biz de dedik anestezili istiyoruz diye. Önceden haber vermeniz gerekiyordu anestezi uzamanı vs ayarlamak için dediler. Ben de o korkuyla girdim doktor da anlatmıyor hangi adımları yaptığını ben de bayağı tedirgin oldum. İşlem bittikten sonra kanama vs olmadı düşününce acı verici de değildi o kadar. Anestezi almaya hiç gerek yok orası kesin. Sadece verdikleri sıvı adet agrısı gibi agrı yapıyor. Ben psikolojik olarak rahat edemediğim için kötü bir deneyim olmuştu.