keremtahamom_ Kızlar doğumda ve ertesi gün odada fotoğraf çekimi yaptıracağım ama ne giyeceğimi bilmiyorum genellikle beyaz lohusa takımı giyiliyor ama beyaz bir elbise mi alsam acaba diyorum tesettürlüyüm sizce hangisi daha iyi olur lohusa takımı mı elbise mi😊
MorKelebek54 keremtahamom_ lohusa tskimlari car beyaz tuylu oluyo onlar benim cok hoşuma gidiyo bulabilirseniz onlardan alabilirsiniz. Genelde dantelli felan oluyo onlar artik klasiklesti bence siz bilirsiniz yinede ☺️ beyaz olmassa da mavi ya da oembe de olanilir. Bebegin cinsiyetine gore ama koyu renkde degil acik mavi ya da pembe
keremtahamom_ Moonfaced çok güzelmiş buradakiler ama sadece sabahlık ve şal şeklinde içine ne giyeceksiniz siz normal beyaz pijama takımı mı
keremtahamom_ MorKelebek54 renk olarak beyaz istiyorum da lohusa takımı mı alsam normal beyaz bir elbise mi ona karar veremedim
MorKelebek54 keremtahamom_ bence elbise alma ddgim gibi lohusa takimlari daha hos duruyo bence ama sen bilirsin yine de ☺️
keremtahamom_ Moonfaced evet ben de öyle düşündüm. sipariş verdiniz mi peki güvenilir sayfa mıdır ben de vereceğim gibi buradan
Moonfaced MorKelebek54 aynı modeli terziniz varsa oda diker krep kumaş ve fisto gerekli sadece düz kimono kolay bişey
Bkeeeeet keremtahamom_ Ben açığım kapalı kıyafetler satan bi mağazadan abaya gibi düz beyaz kolları otrişli bişey aldım valla cok güzel oldu sabahlık gibi ama elbise gibi de sizde seçenek daha fazla ve şık şeyler var bence 😀