Kızlar ben 16 gün önce çatlatma iğnesi vuruldum 27 mart iğne 28 mart ve 1 hafta boyunca bir gün durup ilişkiye girdim doktorumun dediği gibi iğneden sonra 9. Gün idrar testi yaptım negatif çıktı 13. Gün yaptım yine negatif çıktı bugün 16. Gün yaptım aşırı hafif silik çizgi çıktı acaba gebelik varmıdır yoksa iğnenin etkisindenmidir hala adetimede 3 gün falan kaldı