Girne12 Valla canım maddi olarak zorda olmayan tüm hamileler özellikle ilk trimester yorgunluğunu düşününce işi bırakmalı diye düşünüyorum ben... Çünkü enerjin yok kendine bile zor idare ederken üstüne bi de iş yeri sorumluluğu çok fazla... Dediğin gibi hafta içi en geç 10’da yatıyossun sana bi nefes alma bi etkinlik yapıp açılma fırsatı kalmıyo ve sinirlerim bozuk oluyodu benim hep... En iyisini yapmışız biraz da kocalarımız baksın bize ne var yani 💸💰🙈🙃😊😊