Tıp fakültesi Cemile hanım ikinci olarak bazen berk beye gidiyorum Cemile hanımdan çok memnunum yaşamda çevremde doğumla ilgili hiç iyi anısı olan yok o yüzden tıpta düsünüorum doğumu .cemile hanım ilgileniyor sonucları wpden değerlendiriyor gelmenize ğerek yok diyor