Firstmomfirstchild her günümüz çok değerliiiii 🥺 ama artık tanışmak istiyorum bebişle hayırlısıyla , sezaryen olacağı için de insan bir an önce en azından günü belli olsun istiyor sanırım 😄 normal doğum olsa edebimle sessizce hayatıma devam edecektim bir beklenti içinde olmadan
Bebişi de Allah bağışlasın 🥺 sağlıkla, huzurla büyüsün inşallah 🌺♥️