Zehraninincisi Benim bebeğim şuan 9+4 günlük acaba ultrasonda cinsiyetini görebilir mi doktorlar çok merak ediyorum yaaa sağlıklı olsun ama erkek istiyorum sanırımmmmmm
Sermec27 Zehraninincisi çok zor o haftada ben ilk oğlumu 12+3 te ikinci oğlumu 17 de üçüncü oğlumu 15 te öğrenmiştim
Ummuarbc Zehraninincisi belli olmaz daha küçük en erken 12 haftada belli olur sağlıklı olsun sadece kız yada erkek demeyin
Pembesarelle2 Zehraninincisi Ay sonu 12 haftalığım tam kontrolüm var bende aşırı merak ediyorum bakalım doktorumun bir fikri olacak mı 🫠♥️ Ama şuan için çok erken
Deletedmom_88 Zehraninincisi o kadar erken belli ediyorlar mı bilmiyorum 🥺 erkek bebeklerin daha erken belli olabiliyormuş gerçi ama
Zehraninincisi Sermec27 ayy maşallah hepsi oğlannn ya benimde oğlum olur inşallah tabi sağlığı çok önemli herşeyden önce
Sermec27 Zehraninincisi hayırlısı olsun cinsiyet önemli değil bence ben ilk oğlumu kaybettim doğarsa ikinci oğlum olacak Allah nasıp ederse
obirannea Zehraninincisi kız nerde çok var alt tarafı 1 hafta bekle yani bu ne sabırsızlık 😂 12 de veya 13 te anca söylerler bu haftada zor bekleyeceksin mecbur
Leylaaaaa Zehraninincisi ilk oğlumda 12.haftada, 2.oğlumda 15.haftada söylemişti doktorum o zaman kesin demişti
Civciv53 Zehraninincisi daha organı bile oluşmamış öğrenemezsiniz. 12. Haftadan sonra söylüyorlar cinsiyeti ama kimi doktor o haftada bile söylemiyor.
Zehraninincisi Mzzz bi cinsiyetçilik yok onu nerden çıkardınız ki sadece hissettiğimi söylemek istedim
bahocum Zehraninincisi daha bismillah cinsiyet düşünmek için çok erken. O haftalarda tek derdim bebeğim sağlıklı olsun, tutunsundu. zaten çocuk fasülye gibi gözüküyor o zamanlarında. Ben bebeği bile ilk 8. Haftada görmüştüm
Gg5348 Zehraninincisi tabi ki görünmez çok küçük daha 16 haftadan önce genelde net bir şey söylenmez 20. Haftadan sonra detaylı ultrasonla kesin söylüyorlar
2prensesannesiiii Zehraninincisi 9+1 de minyatür bebemi gördüm ve direk kızımız olacak demiştim eşime net tecrübem yok anlamam etmem o zamanlar ama gördüm çok naif böyle nazik duruşundan direk kiz dedim gelecek ay 1 yaşında olacak teyzesi🥰